دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,830
تعداد مشاهده مقاله54,810,408
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,678,765
صالحی, صادق, بهاری, جعفر, محمذی, سمیرا. (1399). تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(50), 61-94. doi: 10.22054/tms.2020.36904.2035
صادق صالحی; جعفر بهاری; سمیرا محمذی. "تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 50, 1399, 61-94. doi: 10.22054/tms.2020.36904.2035
صالحی, صادق, بهاری, جعفر, محمذی, سمیرا. (1399). 'تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(50), pp. 61-94. doi: 10.22054/tms.2020.36904.2035
صالحی, صادق, بهاری, جعفر, محمذی, سمیرا. تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 15(50): 61-94. doi: 10.22054/tms.2020.36904.2035


login