صالحی, صادق, بهاری, جعفر, محمذی, سمیرا. (1399). تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(50), 61-94. doi: 10.22054/tms.2020.36904.2035
صادق صالحی; جعفر بهاری; سمیرا محمذی. "تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 50, 1399, 61-94. doi: 10.22054/tms.2020.36904.2035
صالحی, صادق, بهاری, جعفر, محمذی, سمیرا. (1399). 'تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(50), pp. 61-94. doi: 10.22054/tms.2020.36904.2035
صالحی, صادق, بهاری, جعفر, محمذی, سمیرا. تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 15(50): 61-94. doi: 10.22054/tms.2020.36904.2035


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login