دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,639
تعداد مشاهده مقاله53,291,303
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,197,287
یداللهی, انور, زارعی, محمد حسین, یاوری, اسداله. (1398). بررسی تطبیقی رویکرد سند ۲۰۳۰ و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایران به عدالت آموزشی جنسیتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(65), 171-198. doi: 10.22054/qjpl.2019.34379.1910
انور یداللهی; محمد حسین زارعی; اسداله یاوری. "بررسی تطبیقی رویکرد سند ۲۰۳۰ و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایران به عدالت آموزشی جنسیتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 21, 65, 1398, 171-198. doi: 10.22054/qjpl.2019.34379.1910
یداللهی, انور, زارعی, محمد حسین, یاوری, اسداله. (1398). 'بررسی تطبیقی رویکرد سند ۲۰۳۰ و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایران به عدالت آموزشی جنسیتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(65), pp. 171-198. doi: 10.22054/qjpl.2019.34379.1910
یداللهی, انور, زارعی, محمد حسین, یاوری, اسداله. بررسی تطبیقی رویکرد سند ۲۰۳۰ و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایران به عدالت آموزشی جنسیتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 21(65): 171-198. doi: 10.22054/qjpl.2019.34379.1910


login