ضرغام بروجنی, حمید, ابراهیمی, مهدی, میرفخرالدینی, فائزه السادات. (1391). ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد. , 8(22), 31-72.
حمید ضرغام بروجنی; مهدی ابراهیمی; فائزه السادات میرفخرالدینی. "ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد". , 8, 22, 1391, 31-72.
ضرغام بروجنی, حمید, ابراهیمی, مهدی, میرفخرالدینی, فائزه السادات. (1391). 'ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد', , 8(22), pp. 31-72.
ضرغام بروجنی, حمید, ابراهیمی, مهدی, میرفخرالدینی, فائزه السادات. ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد. , 1391; 8(22): 31-72.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.