بیدالله خانی, آرش. (1398). برندینگ و تصویرسازی ملت در کره جنوبی؛ هالیو و کره جهانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(20), 37-69. doi: 10.22054/tssq.2019.28538.420
آرش بیدالله خانی. "برندینگ و تصویرسازی ملت در کره جنوبی؛ هالیو و کره جهانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 20, 1398, 37-69. doi: 10.22054/tssq.2019.28538.420
بیدالله خانی, آرش. (1398). 'برندینگ و تصویرسازی ملت در کره جنوبی؛ هالیو و کره جهانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(20), pp. 37-69. doi: 10.22054/tssq.2019.28538.420
بیدالله خانی, آرش. برندینگ و تصویرسازی ملت در کره جنوبی؛ هالیو و کره جهانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 5(20): 37-69. doi: 10.22054/tssq.2019.28538.420


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login