دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,933
تعداد مشاهده مقاله54,980,960
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,774,474
سیاوشی فر, نسیم, تجلی, پریسا, شریعت باقری, محمد مهدی. (1399). مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37), 1-19. doi: 10.22054/jpe.2020.47995.2072
نسیم سیاوشی فر; پریسا تجلی; محمد مهدی شریعت باقری. "مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 37, 1399, 1-19. doi: 10.22054/jpe.2020.47995.2072
سیاوشی فر, نسیم, تجلی, پریسا, شریعت باقری, محمد مهدی. (1399). 'مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37), pp. 1-19. doi: 10.22054/jpe.2020.47995.2072
سیاوشی فر, نسیم, تجلی, پریسا, شریعت باقری, محمد مهدی. مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 10(37): 1-19. doi: 10.22054/jpe.2020.47995.2072


login