دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,825
تعداد مشاهده مقاله54,813,145
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,690,405
Haghani, Mastaneh. (1399). The Influence of Learning Styles and Input Modalities on the Simultaneous Attention to Form and Meaning. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), 213-243. doi: 10.22054/ilt.2020.51000.477
Mastaneh Haghani. "The Influence of Learning Styles and Input Modalities on the Simultaneous Attention to Form and Meaning". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 1, 1399, 213-243. doi: 10.22054/ilt.2020.51000.477
Haghani, Mastaneh. (1399). 'The Influence of Learning Styles and Input Modalities on the Simultaneous Attention to Form and Meaning', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), pp. 213-243. doi: 10.22054/ilt.2020.51000.477
Haghani, Mastaneh. The Influence of Learning Styles and Input Modalities on the Simultaneous Attention to Form and Meaning. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(1): 213-243. doi: 10.22054/ilt.2020.51000.477


login