دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,639
تعداد مشاهده مقاله53,291,303
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,197,287
Tasouji Azari, Mina, Ahangari, Saeideh, Seifoori, Zohreh. (1399). Holistic Identity of Language Teachers: A Grounded Theory Study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), 321-356. doi: 10.22054/ilt.2020.48986.452
Mina Tasouji Azari; Saeideh Ahangari; Zohreh Seifoori. "Holistic Identity of Language Teachers: A Grounded Theory Study". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 1, 1399, 321-356. doi: 10.22054/ilt.2020.48986.452
Tasouji Azari, Mina, Ahangari, Saeideh, Seifoori, Zohreh. (1399). 'Holistic Identity of Language Teachers: A Grounded Theory Study', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), pp. 321-356. doi: 10.22054/ilt.2020.48986.452
Tasouji Azari, Mina, Ahangari, Saeideh, Seifoori, Zohreh. Holistic Identity of Language Teachers: A Grounded Theory Study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(1): 321-356. doi: 10.22054/ilt.2020.48986.452


login