دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,551,899
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,558,059
صنوبر, ناصر, خانی, سعیده, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1399). تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(51), 31-56. doi: 10.22054/tms.2020.40193.2099
ناصر صنوبر; سعیده خانی; ابوالفضل حق وردی زاده. "تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 51, 1399, 31-56. doi: 10.22054/tms.2020.40193.2099
صنوبر, ناصر, خانی, سعیده, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1399). 'تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(51), pp. 31-56. doi: 10.22054/tms.2020.40193.2099
صنوبر, ناصر, خانی, سعیده, حق وردی زاده, ابوالفضل. تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 15(51): 31-56. doi: 10.22054/tms.2020.40193.2099


login