صنوبر, ناصر, خانی, سعیده, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1399). تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(51), 31-56. doi: 10.22054/tms.2020.40193.2099
ناصر صنوبر; سعیده خانی; ابوالفضل حق وردی زاده. "تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 51, 1399, 31-56. doi: 10.22054/tms.2020.40193.2099
صنوبر, ناصر, خانی, سعیده, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1399). 'تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(51), pp. 31-56. doi: 10.22054/tms.2020.40193.2099
صنوبر, ناصر, خانی, سعیده, حق وردی زاده, ابوالفضل. تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 15(51): 31-56. doi: 10.22054/tms.2020.40193.2099


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login