دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,834,956
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,346,244
فتحیان بروجنی, محمد, اوجی, محمد حسین. (1399). عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(51), 253-279. doi: 10.22054/tms.2020.19683.1543
محمد فتحیان بروجنی; محمد حسین اوجی. "عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 51, 1399, 253-279. doi: 10.22054/tms.2020.19683.1543
فتحیان بروجنی, محمد, اوجی, محمد حسین. (1399). 'عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(51), pp. 253-279. doi: 10.22054/tms.2020.19683.1543
فتحیان بروجنی, محمد, اوجی, محمد حسین. عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 15(51): 253-279. doi: 10.22054/tms.2020.19683.1543


login