سرخوش سرا, علی, اسماعیل پور, ئاسو, نصرالهی, خدیجه, حقیقت, جعفر. (1399). تحلیل تاثیر نفوذ اینترنت بر تجارت کالاها و خدمات ایران با شرکای تجاری: رویکرد رگرسیون فازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 25(82), 173-216. doi: 10.22054/ijer.2020.11914
علی سرخوش سرا; ئاسو اسماعیل پور; خدیجه نصرالهی; جعفر حقیقت. "تحلیل تاثیر نفوذ اینترنت بر تجارت کالاها و خدمات ایران با شرکای تجاری: رویکرد رگرسیون فازی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 25, 82, 1399, 173-216. doi: 10.22054/ijer.2020.11914
سرخوش سرا, علی, اسماعیل پور, ئاسو, نصرالهی, خدیجه, حقیقت, جعفر. (1399). 'تحلیل تاثیر نفوذ اینترنت بر تجارت کالاها و خدمات ایران با شرکای تجاری: رویکرد رگرسیون فازی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 25(82), pp. 173-216. doi: 10.22054/ijer.2020.11914
سرخوش سرا, علی, اسماعیل پور, ئاسو, نصرالهی, خدیجه, حقیقت, جعفر. تحلیل تاثیر نفوذ اینترنت بر تجارت کالاها و خدمات ایران با شرکای تجاری: رویکرد رگرسیون فازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 25(82): 173-216. doi: 10.22054/ijer.2020.11914


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login