دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,637
تعداد مشاهده مقاله53,243,300
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,182,185
رئیسی وانانی, سینا, رئیسی وانانی, ایمان, تقوی فرد, محمدتقی. (1399). مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), 5-38. doi: 10.22054/IMS.2019.7824.1092
سینا رئیسی وانانی; ایمان رئیسی وانانی; محمدتقی تقوی فرد. "مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 33, 1399, 5-38. doi: 10.22054/IMS.2019.7824.1092
رئیسی وانانی, سینا, رئیسی وانانی, ایمان, تقوی فرد, محمدتقی. (1399). 'مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), pp. 5-38. doi: 10.22054/IMS.2019.7824.1092
رئیسی وانانی, سینا, رئیسی وانانی, ایمان, تقوی فرد, محمدتقی. مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(33): 5-38. doi: 10.22054/IMS.2019.7824.1092


login