دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,636
تعداد مشاهده مقاله53,231,465
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,177,182
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, حسین زاده, مهناز, سلیمانی, اقدس. (1399). شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), 287-322. doi: 10.22054/IMS.2020.46521.1592
مونا جامی پور; سید محمدباقر جعفری; مهناز حسین زاده; اقدس سلیمانی. "شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 33, 1399, 287-322. doi: 10.22054/IMS.2020.46521.1592
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, حسین زاده, مهناز, سلیمانی, اقدس. (1399). 'شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), pp. 287-322. doi: 10.22054/IMS.2020.46521.1592
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, حسین زاده, مهناز, سلیمانی, اقدس. شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(33): 287-322. doi: 10.22054/IMS.2020.46521.1592


login