دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات18,002
تعداد مشاهده مقاله55,460,124
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,952,143
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, حسین زاده, مهناز, سلیمانی, اقدس. (1399). شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), 287-322. doi: 10.22054/IMS.2020.46521.1592
مونا جامی پور; سید محمدباقر جعفری; مهناز حسین زاده; اقدس سلیمانی. "شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 33, 1399, 287-322. doi: 10.22054/IMS.2020.46521.1592
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, حسین زاده, مهناز, سلیمانی, اقدس. (1399). 'شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), pp. 287-322. doi: 10.22054/IMS.2020.46521.1592
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, حسین زاده, مهناز, سلیمانی, اقدس. شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(33): 287-322. doi: 10.22054/IMS.2020.46521.1592


login