دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,933
تعداد مشاهده مقاله54,991,514
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,779,630
درودی, هما, رضوی سطوتی, شادی. (1399). نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), 297-326. doi: 10.22054/nms.2021.35644.587
هما درودی; شادی رضوی سطوتی. "نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 22, 1399, 297-326. doi: 10.22054/nms.2021.35644.587
درودی, هما, رضوی سطوتی, شادی. (1399). 'نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), pp. 297-326. doi: 10.22054/nms.2021.35644.587
درودی, هما, رضوی سطوتی, شادی. نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 6(22): 297-326. doi: 10.22054/nms.2021.35644.587


login