دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,303,110
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,422,954
درودی, هما, رضوی سطوتی, شادی. (1399). نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), 297-326. doi: 10.22054/nms.2021.35644.587
هما درودی; شادی رضوی سطوتی. "نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 22, 1399, 297-326. doi: 10.22054/nms.2021.35644.587
درودی, هما, رضوی سطوتی, شادی. (1399). 'نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), pp. 297-326. doi: 10.22054/nms.2021.35644.587
درودی, هما, رضوی سطوتی, شادی. نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 6(22): 297-326. doi: 10.22054/nms.2021.35644.587


login