امیرشاهی, میر احمد, صالحی صدقیانی, جمشید, ربیعی, محبوبه, پارسا, سمانه. (1391). تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید. سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(69), 1-23.
میر احمد امیرشاهی; جمشید صالحی صدقیانی; محبوبه ربیعی; سمانه پارسا. "تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید". سامانه مدیریت نشریات علمی, 21, 69, 1391, 1-23.
امیرشاهی, میر احمد, صالحی صدقیانی, جمشید, ربیعی, محبوبه, پارسا, سمانه. (1391). 'تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید', سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(69), pp. 1-23.
امیرشاهی, میر احمد, صالحی صدقیانی, جمشید, ربیعی, محبوبه, پارسا, سمانه. تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 21(69): 1-23.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login