دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,939,910
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,359,626
امیرشاهی, میر احمد, صالحی صدقیانی, جمشید, ربیعی, محبوبه, پارسا, سمانه. (1391). تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید. سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(69), 1-23.
میر احمد امیرشاهی; جمشید صالحی صدقیانی; محبوبه ربیعی; سمانه پارسا. "تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید". سامانه مدیریت نشریات علمی, 21, 69, 1391, 1-23.
امیرشاهی, میر احمد, صالحی صدقیانی, جمشید, ربیعی, محبوبه, پارسا, سمانه. (1391). 'تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید', سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(69), pp. 1-23.
امیرشاهی, میر احمد, صالحی صدقیانی, جمشید, ربیعی, محبوبه, پارسا, سمانه. تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 21(69): 1-23.


login