دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,292,857
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,418,338
قدم پور, عزت اله, حسنوند, فضل اله, عبدالهی مقدم, مریم, شاکرمی, امین. (1399). تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(57), 71-95. doi: 10.22054/jep.2021.40800.2633
عزت اله قدم پور; فضل اله حسنوند; مریم عبدالهی مقدم; امین شاکرمی. "تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 57, 1399, 71-95. doi: 10.22054/jep.2021.40800.2633
قدم پور, عزت اله, حسنوند, فضل اله, عبدالهی مقدم, مریم, شاکرمی, امین. (1399). 'تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(57), pp. 71-95. doi: 10.22054/jep.2021.40800.2633
قدم پور, عزت اله, حسنوند, فضل اله, عبدالهی مقدم, مریم, شاکرمی, امین. تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 16(57): 71-95. doi: 10.22054/jep.2021.40800.2633


login