دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,830
تعداد مشاهده مقاله54,810,365
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,678,743
محمودی بورنگ, محمد, آیتی, محسن. (1399). تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(57), 265-282. doi: 10.22054/jep.2021.50138.2914
محمد محمودی بورنگ; محسن آیتی. "تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 57, 1399, 265-282. doi: 10.22054/jep.2021.50138.2914
محمودی بورنگ, محمد, آیتی, محسن. (1399). 'تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(57), pp. 265-282. doi: 10.22054/jep.2021.50138.2914
محمودی بورنگ, محمد, آیتی, محسن. تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 16(57): 265-282. doi: 10.22054/jep.2021.50138.2914


login