دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,663
تعداد مشاهده مقاله54,004,546
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,368,816
حسینی لرگانی, سیده مریم, میرعرب رضی, رضا, حاجی‌تبار فیروزجایی, محسن, طالبی, مریم. (1399). ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجی‏گری معنای شخصی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(58), 147-168. doi: 10.22054/jep.2021.48004.2805
سیده مریم حسینی لرگانی; رضا میرعرب رضی; محسن حاجی‌تبار فیروزجایی; مریم طالبی. "ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجی‏گری معنای شخصی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 58, 1399, 147-168. doi: 10.22054/jep.2021.48004.2805
حسینی لرگانی, سیده مریم, میرعرب رضی, رضا, حاجی‌تبار فیروزجایی, محسن, طالبی, مریم. (1399). 'ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجی‏گری معنای شخصی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(58), pp. 147-168. doi: 10.22054/jep.2021.48004.2805
حسینی لرگانی, سیده مریم, میرعرب رضی, رضا, حاجی‌تبار فیروزجایی, محسن, طالبی, مریم. ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجی‏گری معنای شخصی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 16(58): 147-168. doi: 10.22054/jep.2021.48004.2805


login