دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,292,777
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,418,261
عسکری, محمد رضا, مکوندی, بهنام, نیسی, عبدالکاظم. (1399). ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(40), 179-210. doi: 10.22054/jpe.2021.53750.2190
محمد رضا عسکری; بهنام مکوندی; عبدالکاظم نیسی. "ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 40, 1399, 179-210. doi: 10.22054/jpe.2021.53750.2190
عسکری, محمد رضا, مکوندی, بهنام, نیسی, عبدالکاظم. (1399). 'ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(40), pp. 179-210. doi: 10.22054/jpe.2021.53750.2190
عسکری, محمد رضا, مکوندی, بهنام, نیسی, عبدالکاظم. ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 10(40): 179-210. doi: 10.22054/jpe.2021.53750.2190


login