دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,820,463
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,343,864
زارعی, عظیم, شهریاری, مهری. (1400). تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(35), 5-34. doi: 10.22054/IMS.2020.46565.1591
عظیم زارعی; مهری شهریاری. "تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 35, 1400, 5-34. doi: 10.22054/IMS.2020.46565.1591
زارعی, عظیم, شهریاری, مهری. (1400). 'تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(35), pp. 5-34. doi: 10.22054/IMS.2020.46565.1591
زارعی, عظیم, شهریاری, مهری. تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 10(35): 5-34. doi: 10.22054/IMS.2020.46565.1591


login