ساریخانی خرمی, مریم, شفیعی, میثم, حاجی پور, بهمن, سلطانی, مرتضی. (1400). بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(55), 357-388. doi: 10.22054/tms.2021.59232.2511
مریم ساریخانی خرمی; میثم شفیعی; بهمن حاجی پور; مرتضی سلطانی. "بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 55, 1400, 357-388. doi: 10.22054/tms.2021.59232.2511
ساریخانی خرمی, مریم, شفیعی, میثم, حاجی پور, بهمن, سلطانی, مرتضی. (1400). 'بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(55), pp. 357-388. doi: 10.22054/tms.2021.59232.2511
ساریخانی خرمی, مریم, شفیعی, میثم, حاجی پور, بهمن, سلطانی, مرتضی. بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 16(55): 357-388. doi: 10.22054/tms.2021.59232.2511


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login