دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,200
تعداد مقالات17,895
تعداد مشاهده مقاله54,933,951
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,755,758
قورچانی خوزانی, محمد حسین, دهدشتی شاهرخ, زهره. (1400). شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37), 9-42. doi: 10.22054/qpss.2020.51388.2507
محمد حسین قورچانی خوزانی; زهره دهدشتی شاهرخ. "شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 37, 1400, 9-42. doi: 10.22054/qpss.2020.51388.2507
قورچانی خوزانی, محمد حسین, دهدشتی شاهرخ, زهره. (1400). 'شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37), pp. 9-42. doi: 10.22054/qpss.2020.51388.2507
قورچانی خوزانی, محمد حسین, دهدشتی شاهرخ, زهره. شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 10(37): 9-42. doi: 10.22054/qpss.2020.51388.2507


login