دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,642
تعداد مشاهده مقاله53,446,923
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,252,717
Sotoudehnama, Elaheh, Soleimanifard, Faezeh. (1392). The Effect of Teaching Vocabulary through Synonymous, Semantically Unrelated, and Hyponym Sets on EFL Learners’ Retention. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(2), 27-56.
Elaheh Sotoudehnama; Faezeh Soleimanifard. "The Effect of Teaching Vocabulary through Synonymous, Semantically Unrelated, and Hyponym Sets on EFL Learners’ Retention". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 2, 1392, 27-56.
Sotoudehnama, Elaheh, Soleimanifard, Faezeh. (1392). 'The Effect of Teaching Vocabulary through Synonymous, Semantically Unrelated, and Hyponym Sets on EFL Learners’ Retention', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(2), pp. 27-56.
Sotoudehnama, Elaheh, Soleimanifard, Faezeh. The Effect of Teaching Vocabulary through Synonymous, Semantically Unrelated, and Hyponym Sets on EFL Learners’ Retention. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 2(2): 27-56.


login