دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,835,363
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,346,305
محمدی, غلامرضا, پیرانی, ذبیح, زنگنه مطلق, فیروزه. (1400). اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(44), 45-71. doi: 10.22054/jcps.2022.60386.2563
غلامرضا محمدی; ذبیح پیرانی; فیروزه زنگنه مطلق. "اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 44, 1400, 45-71. doi: 10.22054/jcps.2022.60386.2563
محمدی, غلامرضا, پیرانی, ذبیح, زنگنه مطلق, فیروزه. (1400). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(44), pp. 45-71. doi: 10.22054/jcps.2022.60386.2563
محمدی, غلامرضا, پیرانی, ذبیح, زنگنه مطلق, فیروزه. اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 12(44): 45-71. doi: 10.22054/jcps.2022.60386.2563


login