دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,547,802
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,556,117
کریمی علویجه, محمد رضا, گلستانی, مریم. (1401). بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر). سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(57), 9-45. doi: 10.22054/tms.2022.64989.2651
محمد رضا کریمی علویجه; مریم گلستانی. "بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 57, 1401, 9-45. doi: 10.22054/tms.2022.64989.2651
کریمی علویجه, محمد رضا, گلستانی, مریم. (1401). 'بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(57), pp. 9-45. doi: 10.22054/tms.2022.64989.2651
کریمی علویجه, محمد رضا, گلستانی, مریم. بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 17(57): 9-45. doi: 10.22054/tms.2022.64989.2651


login