دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,643
تعداد مشاهده مقاله53,463,970
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,256,420
دهدشتی شاهرخ, زهره, بشیرپور, مهدی. (1401). بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), 208-181. doi: 10.22054/nms.2022.32653.496
زهره دهدشتی شاهرخ; مهدی بشیرپور. "بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 32, 1401, 208-181. doi: 10.22054/nms.2022.32653.496
دهدشتی شاهرخ, زهره, بشیرپور, مهدی. (1401). 'بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), pp. 208-181. doi: 10.22054/nms.2022.32653.496
دهدشتی شاهرخ, زهره, بشیرپور, مهدی. بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 8(32): 208-181. doi: 10.22054/nms.2022.32653.496


login