دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,933
تعداد مشاهده مقاله54,989,181
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,778,463
حامدی نسب, صادق, پاکمهر, حمیده, عسگری, علی. (1401). ارتباط بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبک‌های یادگیری آن‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), 126-107. doi: 10.22054/nms.2022.65775.1344
صادق حامدی نسب; حمیده پاکمهر; علی عسگری. "ارتباط بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبک‌های یادگیری آن‌ها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 30, 1401, 126-107. doi: 10.22054/nms.2022.65775.1344
حامدی نسب, صادق, پاکمهر, حمیده, عسگری, علی. (1401). 'ارتباط بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبک‌های یادگیری آن‌ها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), pp. 126-107. doi: 10.22054/nms.2022.65775.1344
حامدی نسب, صادق, پاکمهر, حمیده, عسگری, علی. ارتباط بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبک‌های یادگیری آن‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 8(30): 126-107. doi: 10.22054/nms.2022.65775.1344


login