دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,292,838
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,418,310
حامدی نسب, صادق, پاکمهر, حمیده, عسگری, علی. (1401). ارتباط بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبک‌های یادگیری آن‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), 126-107. doi: 10.22054/nms.2022.65775.1344
صادق حامدی نسب; حمیده پاکمهر; علی عسگری. "ارتباط بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبک‌های یادگیری آن‌ها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 30, 1401, 126-107. doi: 10.22054/nms.2022.65775.1344
حامدی نسب, صادق, پاکمهر, حمیده, عسگری, علی. (1401). 'ارتباط بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبک‌های یادگیری آن‌ها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), pp. 126-107. doi: 10.22054/nms.2022.65775.1344
حامدی نسب, صادق, پاکمهر, حمیده, عسگری, علی. ارتباط بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبک‌های یادگیری آن‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 8(30): 126-107. doi: 10.22054/nms.2022.65775.1344


login