دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,292,831
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,418,300
تلو حسینی, فرخ, ثانوی فرد, رسول, عیوضی حشمت, علی اصغر. (1401). نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(106), 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156
فرخ تلو حسینی; رسول ثانوی فرد; علی اصغر عیوضی حشمت. "نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 31, 106, 1401, 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156
تلو حسینی, فرخ, ثانوی فرد, رسول, عیوضی حشمت, علی اصغر. (1401). 'نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(106), pp. 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156
تلو حسینی, فرخ, ثانوی فرد, رسول, عیوضی حشمت, علی اصغر. نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 31(106): 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156


login