دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,292,841
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,418,314
امامی, کاملیا, خیری, بهرام, مؤمنی, ماندان. (1401). مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(41), 255-292. doi: 10.22054/IMS.2022.68535.2185
کاملیا امامی; بهرام خیری; ماندان مؤمنی. "مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 41, 1401, 255-292. doi: 10.22054/IMS.2022.68535.2185
امامی, کاملیا, خیری, بهرام, مؤمنی, ماندان. (1401). 'مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(41), pp. 255-292. doi: 10.22054/IMS.2022.68535.2185
امامی, کاملیا, خیری, بهرام, مؤمنی, ماندان. مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(41): 255-292. doi: 10.22054/IMS.2022.68535.2185


login