دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,935
تعداد مشاهده مقاله54,998,731
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,784,127
امامی, کاملیا, خیری, بهرام, مؤمنی, ماندان. (1401). مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(41), 255-292. doi: 10.22054/IMS.2022.68535.2185
کاملیا امامی; بهرام خیری; ماندان مؤمنی. "مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 41, 1401, 255-292. doi: 10.22054/IMS.2022.68535.2185
امامی, کاملیا, خیری, بهرام, مؤمنی, ماندان. (1401). 'مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(41), pp. 255-292. doi: 10.22054/IMS.2022.68535.2185
امامی, کاملیا, خیری, بهرام, مؤمنی, ماندان. مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(41): 255-292. doi: 10.22054/IMS.2022.68535.2185


login