دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,938,728
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,359,372
Mandegari, AliReza, Nematizadeh, Sina, Heidary, Abbas. (1402). Identifying Factors Affecting the Acceptance of Mobile Marketing Activities by Customers Using a Meta-Synthesis Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(7), 233-263. doi: 10.22054/dcm.2022.69395.1144
AliReza Mandegari; Sina Nematizadeh; Abbas Heidary. "Identifying Factors Affecting the Acceptance of Mobile Marketing Activities by Customers Using a Meta-Synthesis Approach". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 7, 1402, 233-263. doi: 10.22054/dcm.2022.69395.1144
Mandegari, AliReza, Nematizadeh, Sina, Heidary, Abbas. (1402). 'Identifying Factors Affecting the Acceptance of Mobile Marketing Activities by Customers Using a Meta-Synthesis Approach', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(7), pp. 233-263. doi: 10.22054/dcm.2022.69395.1144
Mandegari, AliReza, Nematizadeh, Sina, Heidary, Abbas. Identifying Factors Affecting the Acceptance of Mobile Marketing Activities by Customers Using a Meta-Synthesis Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 4(7): 233-263. doi: 10.22054/dcm.2022.69395.1144


login