دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,658
تعداد مشاهده مقاله53,736,556
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,323,004
جهانگرد, حمیده, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز, سعادتی شامیر, ابوطالب. (1401). نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(63), 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542
حمیده جهانگرد; رضا قربان جهرمی; فریبرز درتاج; ابوطالب سعادتی شامیر. "نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 63, 1401, 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542
جهانگرد, حمیده, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز, سعادتی شامیر, ابوطالب. (1401). 'نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(63), pp. 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542
جهانگرد, حمیده, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز, سعادتی شامیر, ابوطالب. نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 18(63): 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542


login