دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,303,095
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,422,948
نجاریان, زکیه, واحدی, شهرام, هاشمی, تورج, بدری گرگری, رحیم. (1401). فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(64), 55-83. doi: 10.22054/jep.2023.64329.3508
زکیه نجاریان; شهرام واحدی; تورج هاشمی; رحیم بدری گرگری. "فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 64, 1401, 55-83. doi: 10.22054/jep.2023.64329.3508
نجاریان, زکیه, واحدی, شهرام, هاشمی, تورج, بدری گرگری, رحیم. (1401). 'فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(64), pp. 55-83. doi: 10.22054/jep.2023.64329.3508
نجاریان, زکیه, واحدی, شهرام, هاشمی, تورج, بدری گرگری, رحیم. فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 18(64): 55-83. doi: 10.22054/jep.2023.64329.3508


login