دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,837
تعداد مشاهده مقاله54,835,381
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,700,130
سعیدی, فرهاد, پورکریمی, جواد. (1401). تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(65), 107-129. doi: 10.22054/jep.2023.60045.3321
فرهاد سعیدی; جواد پورکریمی. "تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 65, 1401, 107-129. doi: 10.22054/jep.2023.60045.3321
سعیدی, فرهاد, پورکریمی, جواد. (1401). 'تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(65), pp. 107-129. doi: 10.22054/jep.2023.60045.3321
سعیدی, فرهاد, پورکریمی, جواد. تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 18(65): 107-129. doi: 10.22054/jep.2023.60045.3321


login