اژدربین, بهاره, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز. (1402). الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), 29-57. doi: 10.22054/jpe.2022.69410.2475
بهاره اژدربین; خدیجه ابوالمعالی الحسینی; رضا قربان جهرمی; فریبرز درتاج. "الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 49, 1402, 29-57. doi: 10.22054/jpe.2022.69410.2475
اژدربین, بهاره, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز. (1402). 'الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), pp. 29-57. doi: 10.22054/jpe.2022.69410.2475
اژدربین, بهاره, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز. الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(49): 29-57. doi: 10.22054/jpe.2022.69410.2475


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login