دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,551,899
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,558,063
اکبری پویانی, طیبه, ستاری, علی, حکیمی, سید یاسر. (1401). شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(13), 174-213. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352
طیبه اکبری پویانی; علی ستاری; سید یاسر حکیمی. "شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 13, 1401, 174-213. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352
اکبری پویانی, طیبه, ستاری, علی, حکیمی, سید یاسر. (1401). 'شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(13), pp. 174-213. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352
اکبری پویانی, طیبه, ستاری, علی, حکیمی, سید یاسر. شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 4(13): 174-213. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352


login