دهدشتی شاهرخ, زهره, تقوی فرد, محمد تقی, کریمی علویجه, محمد رضا, پورسعید, محمد مهدی. (1393). الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(9), 1-24.
زهره دهدشتی شاهرخ; محمد تقی تقوی فرد; محمد رضا کریمی علویجه; محمد مهدی پورسعید. "الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 9, 1393, 1-24.
دهدشتی شاهرخ, زهره, تقوی فرد, محمد تقی, کریمی علویجه, محمد رضا, پورسعید, محمد مهدی. (1393). 'الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(9), pp. 1-24.
دهدشتی شاهرخ, زهره, تقوی فرد, محمد تقی, کریمی علویجه, محمد رضا, پورسعید, محمد مهدی. الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 3(9): 1-24.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login