دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,547,736
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,556,085
تقی‌آبادی, مسعود, تقی‌آبادی, معصومه, تقی‌آبادی, حمید. (1401). نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(42), 71-102. doi: 10.22054/ims.2023.15515
مسعود تقی‌آبادی; معصومه تقی‌آبادی; حمید تقی‌آبادی. "نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 42, 1401, 71-102. doi: 10.22054/ims.2023.15515
تقی‌آبادی, مسعود, تقی‌آبادی, معصومه, تقی‌آبادی, حمید. (1401). 'نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(42), pp. 71-102. doi: 10.22054/ims.2023.15515
تقی‌آبادی, مسعود, تقی‌آبادی, معصومه, تقی‌آبادی, حمید. نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(42): 71-102. doi: 10.22054/ims.2023.15515


login