دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,938
تعداد مشاهده مقاله55,018,232
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,795,833
جهانگیری, اعظم, ابراهیم پور کومله, سمیرا. (1401). بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های یادگیری در ارتباط بین سواد رسانه‎ای با رضایت تحصیلی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(16), 27-49. doi: 10.22054/jti.2022.64364.1341
اعظم جهانگیری; سمیرا ابراهیم پور کومله. "بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های یادگیری در ارتباط بین سواد رسانه‎ای با رضایت تحصیلی دانشجویان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 16, 1401, 27-49. doi: 10.22054/jti.2022.64364.1341
جهانگیری, اعظم, ابراهیم پور کومله, سمیرا. (1401). 'بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های یادگیری در ارتباط بین سواد رسانه‎ای با رضایت تحصیلی دانشجویان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(16), pp. 27-49. doi: 10.22054/jti.2022.64364.1341
جهانگیری, اعظم, ابراهیم پور کومله, سمیرا. بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های یادگیری در ارتباط بین سواد رسانه‎ای با رضایت تحصیلی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(16): 27-49. doi: 10.22054/jti.2022.64364.1341


login