دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,825
تعداد مشاهده مقاله54,813,184
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,690,420
پورچیت ساز, فاطمه, برزگر بفرویی, کاظم, زارع, مریم. (1402). اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480
فاطمه پورچیت ساز; کاظم برزگر بفرویی; مریم زارع. "اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 49, 1402, 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480
پورچیت ساز, فاطمه, برزگر بفرویی, کاظم, زارع, مریم. (1402). 'اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), pp. 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480
پورچیت ساز, فاطمه, برزگر بفرویی, کاظم, زارع, مریم. اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(49): 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480


login