دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,835,575
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,346,338
پورچیت ساز, فاطمه, برزگر بفرویی, کاظم, زارع, مریم. (1402). اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480
فاطمه پورچیت ساز; کاظم برزگر بفرویی; مریم زارع. "اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 49, 1402, 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480
پورچیت ساز, فاطمه, برزگر بفرویی, کاظم, زارع, مریم. (1402). 'اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), pp. 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480
پورچیت ساز, فاطمه, برزگر بفرویی, کاظم, زارع, مریم. اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(49): 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480


login