دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,830
تعداد مشاهده مقاله54,810,365
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,678,741
علی زاده, سمیرا, دهقانی, یوسف, حسینی, فریده سادات, برزگری, صفا. (1401). اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(48), 199-222. doi: 10.22054/jpe.2023.71325.2522
سمیرا علی زاده; یوسف دهقانی; فریده سادات حسینی; صفا برزگری. "اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 48, 1401, 199-222. doi: 10.22054/jpe.2023.71325.2522
علی زاده, سمیرا, دهقانی, یوسف, حسینی, فریده سادات, برزگری, صفا. (1401). 'اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(48), pp. 199-222. doi: 10.22054/jpe.2023.71325.2522
علی زاده, سمیرا, دهقانی, یوسف, حسینی, فریده سادات, برزگری, صفا. اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(48): 199-222. doi: 10.22054/jpe.2023.71325.2522


login