دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,181
تعداد مقالات17,684
تعداد مشاهده مقاله54,238,283
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,402,595
امینی, دکترناصر, بنانی, محبوبه, برجعلی, محمود, کیخسروانی, مولود. (1402). مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد و فرزندپروری مبتنی بر روان‌ شناسی مثبت‌گرا بر رابطه مادر-کودک در مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(56), 169-203. doi: 10.22054/qccpc.2023.68263.2956
دکترناصر امینی; محبوبه بنانی; محمود برجعلی; مولود کیخسروانی. "مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد و فرزندپروری مبتنی بر روان‌ شناسی مثبت‌گرا بر رابطه مادر-کودک در مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 56, 1402, 169-203. doi: 10.22054/qccpc.2023.68263.2956
امینی, دکترناصر, بنانی, محبوبه, برجعلی, محمود, کیخسروانی, مولود. (1402). 'مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد و فرزندپروری مبتنی بر روان‌ شناسی مثبت‌گرا بر رابطه مادر-کودک در مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(56), pp. 169-203. doi: 10.22054/qccpc.2023.68263.2956
امینی, دکترناصر, بنانی, محبوبه, برجعلی, محمود, کیخسروانی, مولود. مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد و فرزندپروری مبتنی بر روان‌ شناسی مثبت‌گرا بر رابطه مادر-کودک در مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 14(56): 169-203. doi: 10.22054/qccpc.2023.68263.2956


login