دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,551,876
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,558,045
صالحی, صالح, ناظری, رضا. (1402). اثربخشی آموزش رویکرد مبتنی بر پذیرش بر ارتباطات میان فردی و انگیزش درونی معلمان مدارس استثنایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(56), 205-229. doi: 10.22054/qccpc.2023.72149.3070
صالح صالحی; رضا ناظری. "اثربخشی آموزش رویکرد مبتنی بر پذیرش بر ارتباطات میان فردی و انگیزش درونی معلمان مدارس استثنایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 56, 1402, 205-229. doi: 10.22054/qccpc.2023.72149.3070
صالحی, صالح, ناظری, رضا. (1402). 'اثربخشی آموزش رویکرد مبتنی بر پذیرش بر ارتباطات میان فردی و انگیزش درونی معلمان مدارس استثنایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(56), pp. 205-229. doi: 10.22054/qccpc.2023.72149.3070
صالحی, صالح, ناظری, رضا. اثربخشی آموزش رویکرد مبتنی بر پذیرش بر ارتباطات میان فردی و انگیزش درونی معلمان مدارس استثنایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 14(56): 205-229. doi: 10.22054/qccpc.2023.72149.3070


login