دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,830
تعداد مشاهده مقاله54,810,320
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,678,710
موقر, مرتضی, کاظمی سراسکانرود, زهرا. (1402). شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), 390-363. doi: 10.22054/nms.2023.72530.1536
مرتضی موقر; زهرا کاظمی سراسکانرود. "شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 33, 1402, 390-363. doi: 10.22054/nms.2023.72530.1536
موقر, مرتضی, کاظمی سراسکانرود, زهرا. (1402). 'شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), pp. 390-363. doi: 10.22054/nms.2023.72530.1536
موقر, مرتضی, کاظمی سراسکانرود, زهرا. شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 9(33): 390-363. doi: 10.22054/nms.2023.72530.1536


login