دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,658
تعداد مشاهده مقاله53,736,273
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,322,910
موقر, مرتضی, کاظمی سراسکانرود, زهرا. (1402). شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), 390-363. doi: 10.22054/nms.2023.72530.1536
مرتضی موقر; زهرا کاظمی سراسکانرود. "شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 33, 1402, 390-363. doi: 10.22054/nms.2023.72530.1536
موقر, مرتضی, کاظمی سراسکانرود, زهرا. (1402). 'شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), pp. 390-363. doi: 10.22054/nms.2023.72530.1536
موقر, مرتضی, کاظمی سراسکانرود, زهرا. شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 9(33): 390-363. doi: 10.22054/nms.2023.72530.1536


login