دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,188
تعداد مقالات17,757
تعداد مشاهده مقاله54,666,050
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,593,873
نادری ورندی, منوچهر, شقاقی, ویدا, فرودی, پانته آ, رقیب دوست, شهلا, تقوی فرد, محمدتقی. (1402). تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), 247-223. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230
منوچهر نادری ورندی; ویدا شقاقی; پانته آ فرودی; شهلا رقیب دوست; محمدتقی تقوی فرد. "تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 33, 1402, 247-223. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230
نادری ورندی, منوچهر, شقاقی, ویدا, فرودی, پانته آ, رقیب دوست, شهلا, تقوی فرد, محمدتقی. (1402). 'تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), pp. 247-223. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230
نادری ورندی, منوچهر, شقاقی, ویدا, فرودی, پانته آ, رقیب دوست, شهلا, تقوی فرد, محمدتقی. تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 9(33): 247-223. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230


login