دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,219
تعداد مقالات18,044
تعداد مشاهده مقاله55,667,188
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,977,847
نادری ورندی, منوچهر, شقاقی, ویدا, فرودی, پانته آ, رقیب دوست, شهلا, تقوی فرد, محمدتقی. (1402). تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), 247-223. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230
منوچهر نادری ورندی; ویدا شقاقی; پانته آ فرودی; شهلا رقیب دوست; محمدتقی تقوی فرد. "تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 33, 1402, 247-223. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230
نادری ورندی, منوچهر, شقاقی, ویدا, فرودی, پانته آ, رقیب دوست, شهلا, تقوی فرد, محمدتقی. (1402). 'تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), pp. 247-223. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230
نادری ورندی, منوچهر, شقاقی, ویدا, فرودی, پانته آ, رقیب دوست, شهلا, تقوی فرد, محمدتقی. تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 9(33): 247-223. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230


login