دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,547,804
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,556,120
جریحی, عبالرحمان, فردانش, هاشم, گرامیپور, مسعود. (1394). تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر تقویت کنجکاوی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(35), 181-196.
عبالرحمان جریحی; هاشم فردانش; مسعود گرامیپور. "تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر تقویت کنجکاوی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 35, 1394, 181-196.
جریحی, عبالرحمان, فردانش, هاشم, گرامیپور, مسعود. (1394). 'تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر تقویت کنجکاوی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(35), pp. 181-196.
جریحی, عبالرحمان, فردانش, هاشم, گرامیپور, مسعود. تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر تقویت کنجکاوی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 11(35): 181-196.


login