دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,547,759
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,556,090
Mohammadi Bajgiran, Ehsan, HosseinZadeh, Ali, Sanavi Garosian, Vahid. (1403). Consumer Compulsive Buying Patterns Influenced by Online Advertisements in Iran's TV Shopping. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), 259-289. doi: 10.22054/dcm.2023.73463.1202
Ehsan Mohammadi Bajgiran; Ali HosseinZadeh; Vahid Sanavi Garosian. "Consumer Compulsive Buying Patterns Influenced by Online Advertisements in Iran's TV Shopping". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 9, 1403, 259-289. doi: 10.22054/dcm.2023.73463.1202
Mohammadi Bajgiran, Ehsan, HosseinZadeh, Ali, Sanavi Garosian, Vahid. (1403). 'Consumer Compulsive Buying Patterns Influenced by Online Advertisements in Iran's TV Shopping', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), pp. 259-289. doi: 10.22054/dcm.2023.73463.1202
Mohammadi Bajgiran, Ehsan, HosseinZadeh, Ali, Sanavi Garosian, Vahid. Consumer Compulsive Buying Patterns Influenced by Online Advertisements in Iran's TV Shopping. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 5(9): 259-289. doi: 10.22054/dcm.2023.73463.1202


login