دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,547,816
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,556,121
خزائی, آذر, نیلی, محمد رضا. (1394). تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دانش آموزان کم‌شنوا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), 1-19. doi: 10.22054/jti.2015.1598
آذر خزائی; محمد رضا نیلی. "تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دانش آموزان کم‌شنوا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 2, 1394, 1-19. doi: 10.22054/jti.2015.1598
خزائی, آذر, نیلی, محمد رضا. (1394). 'تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دانش آموزان کم‌شنوا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), pp. 1-19. doi: 10.22054/jti.2015.1598
خزائی, آذر, نیلی, محمد رضا. تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دانش آموزان کم‌شنوا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 1(2): 1-19. doi: 10.22054/jti.2015.1598


login