یارمحمدی واصل, مسیب, محمدی, آرزو, کردنوقابی, رسول, جمشیدی مقدم, محمد. (1394). اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), 139-158. doi: 10.22054/jti.2015.1599
مسیب یارمحمدی واصل; آرزو محمدی; رسول کردنوقابی; محمد جمشیدی مقدم. "اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 2, 1394, 139-158. doi: 10.22054/jti.2015.1599
یارمحمدی واصل, مسیب, محمدی, آرزو, کردنوقابی, رسول, جمشیدی مقدم, محمد. (1394). 'اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), pp. 139-158. doi: 10.22054/jti.2015.1599
یارمحمدی واصل, مسیب, محمدی, آرزو, کردنوقابی, رسول, جمشیدی مقدم, محمد. اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 1(2): 139-158. doi: 10.22054/jti.2015.1599


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login