دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,837
تعداد مشاهده مقاله54,835,398
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,700,131
یارمحمدی واصل, مسیب, محمدی, آرزو, کردنوقابی, رسول, جمشیدی مقدم, محمد. (1394). اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), 139-158. doi: 10.22054/jti.2015.1599
مسیب یارمحمدی واصل; آرزو محمدی; رسول کردنوقابی; محمد جمشیدی مقدم. "اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 2, 1394, 139-158. doi: 10.22054/jti.2015.1599
یارمحمدی واصل, مسیب, محمدی, آرزو, کردنوقابی, رسول, جمشیدی مقدم, محمد. (1394). 'اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), pp. 139-158. doi: 10.22054/jti.2015.1599
یارمحمدی واصل, مسیب, محمدی, آرزو, کردنوقابی, رسول, جمشیدی مقدم, محمد. اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 1(2): 139-158. doi: 10.22054/jti.2015.1599


login