دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,303,115
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,422,955
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. (1403). Prioritizing Factors Affecting Consumer-Buying Behavior in Online Social Media Marketing. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), 205-235. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Reyhaneh Toudeh Bahambari; Hossein Hakimpour; Mahdi Mahmoodzadeh Vashan; Hamid Rezaeifar. "Prioritizing Factors Affecting Consumer-Buying Behavior in Online Social Media Marketing". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 9, 1403, 205-235. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. (1403). 'Prioritizing Factors Affecting Consumer-Buying Behavior in Online Social Media Marketing', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), pp. 205-235. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. Prioritizing Factors Affecting Consumer-Buying Behavior in Online Social Media Marketing. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 5(9): 205-235. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190


login