دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,292,840
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,418,310
Bashiri, Saba, Ebadi, Saman. (1402). An Exploration into the Role of Pragmatic Learning Strategies and Gender in Game-based Group Dynamic Assessment. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), 119-150. doi: 10.22054/ilt.2023.74030.778
Saba . Bashiri; Saman . Ebadi. "An Exploration into the Role of Pragmatic Learning Strategies and Gender in Game-based Group Dynamic Assessment". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 2, 1402, 119-150. doi: 10.22054/ilt.2023.74030.778
Bashiri, Saba, Ebadi, Saman. (1402). 'An Exploration into the Role of Pragmatic Learning Strategies and Gender in Game-based Group Dynamic Assessment', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), pp. 119-150. doi: 10.22054/ilt.2023.74030.778
Bashiri, Saba, Ebadi, Saman. An Exploration into the Role of Pragmatic Learning Strategies and Gender in Game-based Group Dynamic Assessment. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(2): 119-150. doi: 10.22054/ilt.2023.74030.778


login