دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,835,041
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,346,259
عبادی, حسین, حیدریه, سید عبداله, وکیل الرعایا, یونس. (1402). تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیروزی احزاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(48), 67-104. doi: 10.22054/qpss.2023.71558.3186
حسین عبادی; سید عبداله حیدریه; یونس وکیل الرعایا. "تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیروزی احزاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی در ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 48, 1402, 67-104. doi: 10.22054/qpss.2023.71558.3186
عبادی, حسین, حیدریه, سید عبداله, وکیل الرعایا, یونس. (1402). 'تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیروزی احزاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی در ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(48), pp. 67-104. doi: 10.22054/qpss.2023.71558.3186
عبادی, حسین, حیدریه, سید عبداله, وکیل الرعایا, یونس. تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیروزی احزاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(48): 67-104. doi: 10.22054/qpss.2023.71558.3186


login